Nabízíme
Provedení výpočtu mezd a odvodů a následně elektronické odeslání přehledů na příslušné úřady. Pro finanční účtárnu obdržíte přehledná data (reporting) – dle domluvy.
V průběhu roku zajišťuji veškeré úkony související s vedením mzdové agendy. Samozřejmostí je zastupování společnosti při pravidelných kontrolách příslušnými úřady a vzájemná komunikace.
Zaručuji svým klientům naprostou diskrétnost a mlčenlivost o všech okolnostech spolupráce a zpracovávaných datech.
Zpracování mezd zahrnuje všechny povinné kroky dle příslušných legislativních zákonů a nařízení:
- zpracování měsíčních podkladů a zaslání jejich výstupů zaměstnavateli v elektronické nebo listinné podobě (výplatní pásky, podklady k zaúčtování pro účetní a další výstupy dle domluvy)
- přihlášky a odhlášky zaměstnanců na pojišťovny elektronicky včetně měsíčních přehledů
- každoroční vyúčtování daně z příjmů (zálohová, srážková daň) za zaměstnavatele na FU
- každoroční přehled a výpočet odvodu za ZPS na ÚP (náhradní plnění)
- každoroční vyhotovení evidenčních listů zaměstnanců a jejich zaslání elektronicky na PSSZ
- roční zúčtování zaměstnancům a vrácení přeplatků daně
- pomoc při zhotovení daňového přiznání zaměstnancům
- vyřizování všech náležitostí při pracovních úrazech
- kvartální výpočet a odvod zákonného pojištění na Kooperativu
- evidence a přihlášení (odhlášení) cizinců na ÚP
- vyhotovení statistických výkazů pro Statistický úřad
- vyplňování formulářů pro bankovní a nebankovní instituce
- zajištění součinnosti při kontrolách z kontrolních orgánů (PSSZ, Zdravotních pojišťoven, FU, ÚP, Inspektorátu práce, ÚOOÚ)
- zajištění výpočtu a odvodu exekucí a insolvencí a spolupráce s exekutorskými úřady
- příprava podkladů pro audit
- každoroční vyhotovení uzávěrkových operací
- vedení osobních spisů zaměstnanců dle evropského nařízení na ochranu osobních údajů (GDPR)
- personalistika